Naudingi pratimai ir patarimai akims


2016-10-13

Šiandieniniame moderniame pasaulyje didėjant nešiojamųjų kompiuterių ir telefonų naudojimui, kiekvienas asmuo susiduria su akių problemomis, tokiomis kaip regėjimo sutrikimai, akių niežėjimas, akių ašarojimas ir kasdieniniai galvos skausmai. Tyrimai parodė, jog šios problemos įprastai pasireiškia dažnai naudojantiems kompiuterį. Dėl šios priežasties norėtume Jums patarti, kaip  galite sumažinti akių nuovargį.

 

eyes_555-_-be-fono

Pratimai ir patarimai akių nuovargio sumažinimui

Dažnas mirksėjimas yra labai svarbu dirbant su kompiuteriu ar žiūrint televizorių. Tyrimai parodė, jog esame linkę rečiau mirksėti, kai žiūrime į kompiuterio ar į televizoriaus ekraną. Retas mirksėjimas sukelia akių sausumą. Rekomenduojame mirksėti kas 3-4 sekundės, kad išvengtumėte akių išsausėjimo ir sudirgimo. Dažnai mirksint pasigamina ašaros, kurios sudrėkina ir atgaivina Jūsų akis.

Dažnos pertraukos. Taip pat labai svarbu dirbant kompiuteriu daryti dažnas pertraukas. Rekomenduojame kas valandą daryti 5-10 min. trukmės pertraukas tam, kad atsipalaiduotų ne tik Jūsų akys, bet ir kaklo, pečių ir nugaros raumenys.

Žiūrėjimas į toliau esantį objektą. Dirbantiems kompiuteriu rekomenduojame bent kartą per valandą nukreipti dėmesį į kitą objektą, esantį 6-10 metrų atstumu. Nejudindami galvos į objektą žiūrėkite bent kelias sekundes (iki 1 min.). Šis pratimas atpalaiduos Jūsų akių krumplyno raumenis, kurie labai įsitempia, kai dirbate kompiuteriu.

Akių sukimas ratu. Rekomenduojame sukti akis ratu pagal laikrodžio rodyklę ir po to prieš laikrodžio rodyklę. Akių sukimas dideliu ratu pagerins Jūsų kraujotaką aplink akis. Šio pratimo metu Jūsų akys pailsės.

Naudokite tinkamą apšvietimą. Akių nuovargį taip pat gali sukelti pernelyg ryškios šviesos. Akių nuovargį gali sukelti tiek tiesioginiai saulės spinduliai, tiek ir vidinis interjero apšvietimas. Rekomenduojame sureguliuoti šviesos kiekį (šviesa turi būti ne per ryški), kai dirbate kompiuteriu ar žiūrite televizorių.

Sumažinkite akinimą. Šviesos atspindžiai nuo kompiuterio ekrano labai vargina akis, taigi rekomenduojame rinktis kompiuterių ekranus, kurie neatspindi šviesos. Taip pat patariame susireguliuoti kompiuterio ekrano ryškumą ir kontrastą, kad jaustumėtės patogiai naudojantis kompiuteriu.

Apsauginiai akiniai. Daug laiko praleidžiantiems dirbant kompiuteriu, žiūrint televizorių ar būnant dirbtiniu apšvietimu apšviestoje aplinkoje taip pat rekomenduojame pasigaminti akinius su ZEISS Blue Protect akinių lęšiais, kurie apsaugos Jūsų akis nuo žalingos mėlynos šviesos spindulių. Daugiau informacijos rasite <<čia>>

Šie akių pratimai ir patarimai padės Jums sumažinti akių nuovargį darbe ir namuose. Atlikdami šiuos pratimus ir pasinaudoję patarimais taip pat galite sumažinti galvos skausmą ir stresą, o tai padės pagerinti Jūsų produktyvumą ir sumažinti klaidų skaičių.

Rūpinkimės savo akimis!

< Grižti atgal